Suse 10.3 a wifi Atheros AR5005G
Zdravím, konečně se mi podařilo nainstalovat do notebooku Suse. Ale mám problém, vůbec nevím jak nainstalovat ovladače wifi. Našel jsem si madwifi ale je to nějaké .tar.gz a to fakt netuším jak dostat do Kernelu. Zkoušel jsem to přes Yast ale tam jsem ani tu wifi nenašel v seznamu, asi o ní Suse neví. Když by někdo věděl jak na to tak poraďte, hlavně to popište trošku do podrobna protože s linuxem začínám.
dík
http://en.opensuse.org/Atheros_madwifi
-velice podrobny navod...
-v pripade problemu napiste ...
Děkuji, ale zkompiloval jsem ovládače dřív než jste odpověděl. Nevadí, pokud mi to nepůjde s tou kompilací tak zkusím Váš návod.
Protože jsem Linux začátečník chtěl bych se zeptat zda moje kompilace dopadla úspěšně...
sentello@Amilo:~> cd ..
sentello@Amilo:/home> cd ..
sentello@Amilo:/> cd tmp
sentello@Amilo:/tmp> dir
celkem 56
drwxr-xr-x 3 sentello users 4096 2008-05-19 12:18 aaa
drwx------ 2 root root 4096 1970-01-01 01:00 gconfd-root
drwx------ 2 sentello users 4096 2008-05-18 16:12 gconfd-sentello
drwxr-xr-x 2 sentello users 4096 2008-05-17 20:10 hsperfdata_sentello
drwx------ 2 sentello users 4096 2008-05-19 13:03 kde-sentello
drwx------ 3 sentello users 4096 2008-05-19 13:03 ksocket-sentello
drwx------ 2 sentello users 4096 2008-05-18 16:12 orbit-sentello
drwx------ 2 sentello users 4096 2008-05-19 13:02 ssh-KZuUO2076
drwx------ 2 sentello users 4096 2008-05-18 00:15 ssh-mKDWv2027
drwx------ 2 root root 4096 2008-05-19 09:24 YaST2-03178-Y7VUNj
drwx------ 2 root root 4096 2008-05-19 09:24 YaST2-03202-s6CY63
drwx------ 2 root root 4096 2008-05-19 09:25 YaST2-03258-OSpH24
drwx------ 2 root root 4096 2008-05-19 09:25 YaST2-03282-MXKo45
drwx------ 2 root root 4096 2008-05-19 09:25 YaST2-03282-yzc3SY
sentello@Amilo:/tmp> cd aaa
sentello@Amilo:/tmp/aaa> dir
celkem 4
drwxr-xr-x 15 sentello users 4096 2008-05-19 12:21 madwifi-0.9.4
sentello@Amilo:/tmp/aaa> cd madwifi-0.9.4