2 příspěvky / 0 new
Poslední
Obrázek uživatele xcvb.xcvb@centrum.cz
Offline
Naposledy viděn: 17 let 1 měsíc zpět
Připojen: 18.03.2007 - 17:13
Problém s wifi kartou Netgear WG311T

Dobrý den,
nejdřív upozorňuji že jsem naprostý začátečník s linuxem a nyní přejdu k problému. Pod windows mi normálně funguje síťová karta z předmětu. Pod linuxem už to tak jednoduché neni. Nejdřív ji vůbec neviděl. Po googlování jsem zjistil že ne všechny karty fungují, ale ndiswrapper to vyřeší. Tak jsem tam nahodil ovladače a pak dal modprobe ndiswrapper. Pak když jsem zadal ndiswrapper -l, tak mi ji to našlo jako že je ok. Tak jsem na v YASTu otevřel síťová zařízení a přidal jsem tam bezdrátové zařízení a jako modul jsem dal ndiswrapper. Pak jsem nastavil síť a vše potvrdil. Ať jsem ale pak dělal co dělal, pořád mi to u tohoto zařízení píše že je nepřipojeno a při zadání lspci se žádné wlan nenajde.

Omlouvám se že sem takovou blbost píšu. Určitě je to úplně jasné, já to tam ale prostě nevidim.

Děkuji za pomoc

Obrázek uživatele honzaS
Offline
Naposledy viděn: 15 let 9 měsíců zpět
Připojen: 09.01.2007 - 15:20
Seznam aktivním síťových

Seznam aktivním síťových rozhraní zjistíte pomocí příkazu ifconfig.
Když používáte ndiswrapper, tak se vám v Yastu další síťové zařízení nezobrazí a ani se mi zatím nepodařilo ho ručně přidat tak, aby to fungovalo.
Řešením je si wlan rozhraní nastavit přes konsolu:
ifconfig wlan"x" (ip adresa) netmask (maska)

honzaS

Obrázek uživatele xcvb.xcvb@centrum.cz
Offline
Naposledy viděn: 17 let 1 měsíc zpět
Připojen: 18.03.2007 - 17:13
V té konfiguraci je právě

V té konfiguraci je právě problém. Zařízení wlan0 se nevytvoří. Pokud zadám ifconfig, tak se tam žádné wlan"x" nezobrazí... Jako by nebylo v PC vůbec připojené. Přitom jsem přes něj právě připojen na internet (jinak bych sem toho asi moc nenapsal...)

:(

Obrázek uživatele honzaS
Offline
Naposledy viděn: 15 let 9 měsíců zpět
Připojen: 09.01.2007 - 15:20
Co vám vypíše: cat